Hola!!!!
Faltam poucas horas para embarcar...
A caixa de figuras já está lotada!!!
Mais algumas fotos da figura do curso pintada para o PAP...
Estou ansioso para chegar aí em Brasília!!!!!
Hasta luego!!!!
Soldado de Administración Militar y sección de carro catalán. 1909
-
La entrada Soldado de Administración Militar y sección de carro catalán.
1909 se publicó primero en Alabarda WEB.
Há 4 dias

